15 May 2012

THE SPARKLE PROJECT WITH YUNA




Soalan 1 :
Sape suka Yuna ???!!!
aku suka.. tambah2 lagi lagu baru yang TERUKIR DI BINTANG  tu..
ish... memang tersenyum2 je aku dengar.. hiihi...


Soalan 2 :
Sape suka SAMSUNG GALAXY NOTE ???
AKU !!!!!!!!!!
Kalau ade sape yang baca citer NGIDAM ni
mesti korang paham pe perasaan aku sekarang...
huuwaaaaa.... boleh pengsan terawang-awang beterbangan aku kalau betol aku dapat ni.
=_='


Soalan 3 :
Sape suka menconteng feeling pelukis.. walaupuuunnnnn..... c(=
hahahhahaha... jawapannye, aku jugak!
*sian aku kan*


errgghhh... disenangkan cerita.. aku ade baca la kat beberapa blog macam blog kak filla, blog redmummy, blog hanis zalikha ngan sape ntah lagi.. (hihi) ... memula tengok2 je.. malash nak join sebab jari kayu.. lagipun ai nak G.Note yang bebetol.. tamain la yang tetipu ni... *dasar*.. tapi bila tengok ape yang kak filla submit atau secara jujurnye yang husband kak filla submit.. (hikhikhik) terus aku teruja wehhh!!! terus rasa diri ini pun berbakat macam beliau... *kahkahkah.sangatpandaiberanganakuni*


maka bermulalah contang conteng centung
tetiba je semangat. siap tahan nafas lagi time nak melukis.. muahahhaha...
hoverrr!!


cun dok????
terfuiyo fuiyo aku dengan diri sendiri nengok hasil aku tahan napas. hahahhahha...
gebus gebus je love dia.. hahha.. *tongkatkepalatakpercayadirisendiri*


bukti aku eksaited!
siap sket je, print screen.. hahahah... bukti weh! bukti!!
sebenarnye yang hijau tu, aku nak tulis 'dhiyaz'.. tapi ntah cemane terjadi garis tu.. haiihhhsshhh...


jadi dengan kekretifan yang di tahap melampau *kunun* ketika itu, kujadikan anak panah.. wahhh.... hebat la aku ni *matiklah* .... so, tambah SPARKLE YUNA... then sebab dah riak, tambah lagi star.. 1st star jadi.. 2nd star???? tertarik jugak! grrrrrrrrr............. tekanan!!! dah la takde eraser.. yang gambo tong sampah tu kalau klik, terus padam SEMUA. hah! lagi la aku telan liur kan.. so, redha je la... termenung tongkat dagu aku tengok garis kuning tu.. geram aku. baru nak feeling hebat sebagai pelukis.. muahahhaahhahaha.... so, moralnye.. jangan riak. *kembangidungtakpuashati*



disebabkan ketidakpuasan hati tu... aku buat lagi!
kali ni penuh kusyuk dan kerendahan hati...

taraaaa ~
cepat cakap cantik!
tak kira. cakap jugak cantik!!! ni paling ikhlas la aku  buat ni..  =P



tapi bila bukak balik.. hasil dia macam ni.. *sigh*
huahaaaaiiiii..... apo eh?? sebbek love tu pun comel dimataku..
rasa macam terawang-awang je tengok love tu..
cakap cantik cepat !!  *sedapkanhati*
>_<


hahahaha.. ade lagi ni wehh..

nak jugak buat lagi!!
kalini line dia wat red colour... ngeh. ngeh. ngeh.



saje print screen yang ni untuk bukti.. *tataupadasiapa*


bayangkan.... ni baru dalam komputer.. boleh main conteng sesuka hati mengikut emosi dan kretiviti.. sangatlah sesuai untuk orang macam aku... tak pandai menzahirkan emosi melalui kata-kata.. so, kita zahirkan kat sini.. waaaaahhhhhhh............ meh la campak kat aku seketol.... meleleh-leleh air liur dah ni... grrrrrrrrrr........... *genggamtanganketapgigi*




klik



untuk buat ape yang aku buat kat atas!





MOTIF ENTRY : AKU MEMANG NGIDAM SAMSUNG GALAXY NOTE !!!






.

1 comment:

  1. Hihihi kreatif la tu ;) geram takde eraser kan...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...