24 May 2012

LG 3D | FOOD



opkosss.... bila event.. perkara yang ditunggu2 adalah makan!!
nyumsss... ade yang sedap.. ade yang so - so


ayam.. ikan.. daging..
semua sedap kecuali daging yang bukan selera tekak..
mushroom soup sebelah tu bukan aku punye..
tapi sedap kott....

nasi goreng + sayur campur + tauhu + kepah + udang + sotong
semuapun syedaaaapppppppp..... 
eh. sotong dia ok-ok je..


extra plate for favvy food
hahhahaha.. memang dasaaarrrrr...


makanan tu semua aku kongsi ngan abg ngah..
licin! nyeh.. nyeh.. nyeh..
lapo laaaa... blum makan apape..
habis makan.. sambung aktivities.. dan aku pun sambung citer lagi pasni yeh...

to my lovely muchuk bambam abg ngah...
malam ni emailkan gambo yehhh...
dhiyaz86@gmail.com
eh. tetiba nak buat name card la..
abg2 aku semua ade name card.. senang..
takde la malu nak kenalkan diri..
bagi kad.. senyum2..
pastu sambung sesi perkenalan melalui blog..
aci kan macam tu??
*ehem*
abg abg ku sayanggssss... sponsor kad kita mulehhhh???
*ngelipngelipmatacenyumchooomeeellll*




.


edited : 
kita rasa kaaannn ade orang tengah baca2 entry kita yang lelama yek??? hihihi.. hai awaaakkk.... *lambai tangan laju dengan senyuman* 





.

.

8 comments:

  1. ni memang geng adik beradik kuat makan ni.. hehhee

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhahahaha... diketuai oleh abang pertama!

      Delete
  2. ooomaiiiiiii lepas beranak nih pantang betul tgk makanan,asal tengok gambar jer terus lapoooo

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahu tak peeerrrr..... terbawak2 nafsu mkn time peknen.. mkn tanpa rasa bersalah! acane???

      Delete
  3. Okey ... pegi la tempah buat la dalam 100 keping - nanti kasi tau brapa abang nak bank in yea.... A.S.A.P

    ReplyDelete
    Replies
    1. tgh nak tempah kat incredeblesdesign.com !! =)

      Delete
  4. Wah best tu... Nurul hari tu x sempat mkn sume... Byk lauk hbs...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ololo... ciannye.. lenkali jd mcm kitorang yg bila dgr ura2 time mkn.. lelaju gi beratur.. hihihi...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...