07 May 2012

BIG APPLE



kalau tak silap ni la first time makan big apple
sebelum ni dok pulun dunkin donut je
sebab dunkin donut kelihatan lebih menarik dari big apple
ngeh. ngeh. ngeh
selera memasing kaaannn....




sesampai kat big apple, haruslah aku blur tak tau nak order
dah la bangla (kot) yang jaga kaunter tu tak mesra pelanggan
sebab memang aku niat nak makan je aku wat donno je
kalau tak memang sah! aku blah je
huhuhuhu....



akhirnya 6 bijik dirembat
nampak tak yang bawah sekali belah kiri yang macam deduri tu?
yang tu flavour durian
time aku nak pilih, bangla tu kata ni bleh tahan 3 jam je (sambil wat muka kerek macam aku takbleh nak abeskan jeeerrr)
aku ni harus la jadi blur kaannn...
ehhh... nape dia ni... bagitau je la... tak yah la nak wat intonasi suara ngan muka macam tu... sukahati aku lah ... so, lepas ni manager yang amik warga asing jadi worker.. sila alert dengan PR diorang yehhh... (sekian)



walau ape pun yang terjadi... 
makan tetap makan... kah. kah. kah.
so, tak nyempat... masuk keta je terus kelam nak makan
memula rasa... huiihhssshhhh... dap! dap!
tapi frust sket sebab rupenye dalam tu just krim durian.. aku ingatkan durian bebetul yang sampai bangla tu kecoh je tadi kan...... haruslah time makan tu aku membebel sambil nyumpah taknak lagi beli kat situ! hahahha... over!



yang ni plak flavour yang mana... tak ingat.. sebab ni member aku yang pilih..
memula teruja tengok sebab isi dia banyak kaaannn.... tapi bagi aku manis leting!
tak seswai dengan citarasa... dap! dap! lagi dunkin donut.. huhu...





* ni namanya entry tak puas hati ngan bangla tadi. nyehhh... nyeehhh... nyehh...*



.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...