08 May 2012

Giveaway HAZMAN VS FOOD | Siri 4



baiklah...
harini tiba untuk GA lagi...
gi terjah sana..
jangan lupe tau..
dah siri 4 dah ni..
hari-hari pun ade!!

hadiah sangat nice..
syarat dia.. bukak link yang aku bagi..
contoh harini punye... bukak SINI ...
ikut je ape yang dia nak... hihihi...


vote kat SINI ..
GUNA FESBUK JE...

korang klik kat kotak VOTE tu...
yang aku punye dah jadi VOTED.. hihii...


lepas vote akan ade keluar macam ni


haaaa... screenshoot bukti korang dah vote macam kat atas tu..


cara untuk screenshoot :

pastikan paparan di screen
tekan CTRL + PRT SCR (butang kat atas Insert)


then paste kat 'Paint'

then crop gambar yang berkenaan...
(tak crop pun takpe.. asalkan ade yang macam kat atas tu)

email kat shamdfazley@gmail.com 
sekali dengan jawapan yang diorang nak...
lagi good jawab kat ruang komen bawah tu..

cara senang nak cari jawapan - bukak www.hazmanfadzil.com 
search HAZMAN VS FOOD kat search box yang dalam blog tu..
akan keluarlah semua yang berkaitan.. korang cari je..
jawapan adalah terang-terangan!
sebab abang-abang aku tu memang nak sangat bagi hadiah kat orang!!

klu : klik link terakhir dalam entry ni untuk dapat jawapan pantas! 
*agak2 abang aku marah tak?? hahahhaha...*

gi cepat!
senang je.
ergghhh.... ikut cakap aku ni..
bukak link yang last tu dulu. 
pastu bukak SINI ... JAWAB DULU KAT RUANG KOMEN.
email screenshoot.
done!
dalam email jangan lupe letak no. tepon terus. 
senang! hahaha...





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...