28 September 2012

REZEKI TAK DIDUGA....WALAUPUN.........



gituuu tajuk dia kan......
hahaha.... kehendak tu memang dah lamaaaa sangatttt....
tapi pembelian ditangguhkan atas alasan ada lagi keperluan lebih penting...
hmmmm....ntah la...yang penting sekarang tengah terkial kial tapi gigih nak jugak update guna mendalah ni..hahaha...

dah ni pun hazab nak menaip...
kalo orang tengok, mesti puji sebab kemain tekun lagi mengadap..hahahahahaha......... ok la, cukup setakat ni...
nak explore sambil sunyum sunyum bahagia.....

ohhh....tima kasih yang teramat kat on.s0mi sebab bagi beli...
to penjual, tima kasih sebab tak jual kat orang lain..haha...

and ofkos to Allah.....kubersyukur dengan rezekimu... ^_^


video




my insta : dhiyaz1986

*dhiyaz86 takleh pakai sebab tadi cetek ilmu..hahaha.....

.

27 September 2012

KERANA RAYA #part 2



Haip!!!
Jangan marah.. Jangan Pelik.. hahhaha...

iye.. iye.. haku tahu, raya dah lamaaaa abesss...
tapi ni nak bagitau...
sebab raya la, blog ni dah nak reput..
skettttt je lagi hancur.. kah kah kah..

mood talak mali looo....
talak mood, talak muleh tulis...
bukak blog untuk tengok update orang lain..
tapi untuk blog sendiri.. ku pandang sepi aja...
hahhahhaaha...
sian pada diri sendiri..

so, this is the start.
harap kerajinan akan kembali..

untuk itu... blog akan mengalami perubahan drastik
dari masa ke semasa untuk ditukarkan bajunya...
proses penyalinan baju akan bermula hari ini sehingga bila pun tak tau
ehh.. sampai sendiri puas hati la kot.. hahaha...


chaiyok!!!



.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...