08 May 2012

SANGAT SUKAR DIPERCAYAI BILA . . . .



bila aku ade di dalam majlis perkahwinan kawan sendiri!!
 huahahahhahaha... rasa tak percaya..


sampai amik gambo pun jejauh...
segan! hahha..
orang semua kumpul2 nak amik gambo ngan pengantin...
ku tenung dulu dari kejauhan..
bleh plak blur nak join ke tak..
padahaaaalllll ni lah peluang keemasan yang ntah bila lagi nak dapat walaupun banyaaaaaakkkk invitation daripada kengkawan.. huuhuhuuuu... sorry ye darlingsss... bukan kita tamo gi wedding korang.. tapi selalu date tak ngam! so, terpaksa lupekan dan pendamkan je keinginan.. T___T


inilah kami bila berkumpol !!!!

dari kanan : kathy-baju putih (married), imai-tudung merah (mommy wannabe), eyda-tudung biru (wify wannabe), emma-tudung kelabu*nampak tudung je*(single kot), k.nora-baju putih terselit belakang imai (xtau status..hihi), fara muchuk-baju pepel tinggi lampai (single not avaiable), kerm-baju itam nampak gigi (single kot), juai-baju biru (just married), ninie-pengantin yang terselindung (hahahaha), shira-baju maroon (not avaiable), sakinah-baju putih yang berdukung (AVAILABLE), aku-baju biru (ibu mithali), thaqif-baju bebet yang berdukung (AVAIABLE), lat-tudung maroon (mama thaqif), aini-pipi je yang nampak (pengantin baru jugak...)


wahhhh.... menaip ni pun rasa meriah!!!



kami lagi... yang tak abes2 nak bergambar.. sampai stok bersidai tepi pentas pun jadi.. memasing hati nak berposing tapi memasing maleww leww tewww... hahahhahahahhaha.... <<< dah dewasa dah kita semua kann>>> ce kalau time ni baru abes poli... aku rase bergegar je dewan tu dengan kita semua kaaaannnnnn!!!!! hahahhahah... seluruh alam pandang pun tak peduliiikkkk... yang penting bergambar! hahahhhahah.... tapi sekarang semua pun terkemut-kemut terkedut-terkedut.. bajet jelita je semua.. hahhahahhahah... hadoi hai..... kenangan!



ninie & eyda

nilah pengantin baru ngan pengantin wannabe yang tengah amik mood kawen... hihihi...
time eyda nanti aku taktau la cemane... kot lagi gempak kot..
sebab minah tu citarasa dia.... pergghhh.... tumpang glamer je lah aku kaaannnnn.....
ngeh. ngeh. ngeh.



kerm & me

me & ninie

aini - fara muchuk - me


rindu la nak ber hu - ha bila amik gambo.. tapi tak jadi.. kaku jer!
macam baru kenal.. padahal dalam hatiiiiiiiiii........
*korang setuju tak????!!!!*

>_<



hoh! sekarang semua wedding pun ade guest book..
time aku dulu tak glam sangat trend ni..
so, takdo pun.. =_=  sian aku..


semangat okeh aku nak tulih guest book ni..
sebab sape yang ade signature aku kat guest book dia memang patot kagum la! (sangat)

eyda siap offer lagi amik gambo lakonan ini. hahahhahahaha... wajib okeh!!!


nak tulis pun sebenarnye blur. tapi tulis jugak sebab takot nyesal.
*perangai*


~ the gift ~
kotak putih dari wedding ninie.. kotak pepel dari wedding kawan en.sOmi


oklah... to make it clear... *ecewah*
memula plan pagi sabtu nak gi wedding officer kat cheras.. then gi putrajaya..
pastu tetiba en.sOmi nak gi wedding kawan beliau kat sri petaling, lepas tu baru gi putrajaya..
tapi tau je lah kan.. bila ade anak ni, bersiap nye bukan bleh ala2 je..
semua pun nak angkut.. tetiba je dah kul 12.30tghri.. plus mood aku pun dah kelaut sebab letih bersiap. (bole?) huhu.. so, on d way nak gi sri petaling text eyda cakap tak jadi gi putrajaya sebab tak sempat. text fara, bleh plak nak majok2 ngan aku. aku dah serba salah okeh!!!!!! then tanya kata sanggup tunggu aku tak? sebab lambat lagi nak sampai... fara kata dia pun blom gerak. nice! aku yang majok balik!!!!!

ok lah. bertenang. makan dulu, chill dulu kat sri petaling.
agak2 dah nak balik dari sri petaling, cakap dengan en.sOmi... hati rasa nak jugak la gi wedding putrajaya......... (time tu dah 1ptg ++) ... eyda kata ramai ada... macam rugi je tak gi... 
en.sOmi diam.
=_=
ok lah.. solat dulu, tenang, baru gi.. boleh?
aku pun ok je lah... yang sakinah eloookkk je mentido tak hengat. good!
senang pergerakan.

sesiap semua. kepergian la ke putrajaya.
dah sampai sana bleh pak tak jumpe tempat. hoihhh... dugaan!
seb bek eyda dah sampai.
asal tak jumpe je kol. asal kompius je kol.
huhuhuhuhu...
thanks lalink! love u!!
*eh.. love fara gak*  =p


so, tu semua antara punca nape bila sampai je... aku blur..
sebab selalunye bila banyak rintangan macam ni aku dah giveup dah nak gi..
tapi kali ni memang aku nekad gak nak gi...
rupenye ramaaaaiiiii yang ade..
yeay!!!

ohhh... ni gift dari kawan en.sOmi...
nice kan? ketip kuku ngan frame.
eyda... bleh kot nak masuk list untuk dipertimbangkan gift ko nanti..
pepel yang mewah gitu...  >_<


ehhhh... untuk fara pun bleh gak laaa..... ko simpan je list untuk wedding ko..
hihihihi.... (fara senget!!)




.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...