14 March 2011

perot lapooo . . . .

huk. amacam, ok tak ayat pembuka?

huhuhu . . . siyes ni, lapo ya hamat. padahal pagi2 lagi dah tala dah sebungkus nasi kerabu. tapi tak cukup. hau. hau. hau. nak makan ape nih? kat luar fanasshhh, berchenta sungguh nak gi kedai cari makan. tapi berkeruk2 dah perot ni. adoi laaaa .  .  .

ok. sebenarnye ade benda lain nak citer ni, tapi aku save dulu la entri ni yerr. kena kuar gak la, tak bleh tahan. nak pengsan dah tak dapat makan ni. (hoverrr !!!)




* atas ni entry draf sebelum lunch. ni dah balik lunch, dah tak larat la plak nak update . . . huiiiihhhh . . .  mengah tahap lapanplohnamratus dah ni . . . sakit pinggang + sakit belakang plak tu . . . melekat je aku kat meja ngan kusi ni . nak gi cari sofa la jap . nak legakan pinggang jap . ni baru 5 bulan ni . kurang kalsium ke hape aku ni ek ???? ohhh . . . tu pikir kemudian, nak gi cari sofa jap. citer sebenar yang aku nak membebel kat sini tu nanti-nanti la aku sambung ye . tungguuuuuuu . . . .




-



-



-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...