25 March 2011

blogwalking

hey yooo korang....

lame kan aku tak blog.. hua hua hua...
aku memang macam ni sejak peknen... ohh.... jangan la anak aku mewarisi sikap aku yang satu ni.. hik hik hikk... ok la.. aku ni diam-diam berisi tauuu.... blog aku je yang diam.. tapi aku sebenarnye blogwalking blog orang lain...

perhh... memang tabik la kat korang yang hari2 ada hapdet citer baru... memang aku kagum giler.. ntah nape aku susahhh sangat nak dapat idea nak start mengarang.. sedangkan banyaakkk citer nak share... huhuhu...

nak-nak ni dah nak masuk nam bulan ni... haruslah dah kena start wat preparation kan...... time ni la aku dok asyik bukak web sana sini nak cari info pasal preparation ni.. huuuuuiiiiii... banyaakkkk benda aku taktau rupanya... lagi baca lagi macam-macam benda yang aku blur.. camner tu?? hua hua hua...

so, ape yang aku buat... dapat info je, save. pastu gi tanya kat akak-akak yang berpengalaman. mana yang betul-betul perlu.. mana nak cari barang tu.. mana nak cari barang ni.. bila dah nyembang tu... banyak la tips-tips yang aku dapat kan... jadi langkah seterusnya, balik umah terus aku citer kat en.sOmi.. dengan harapan beliau jadi memory card aku.. bolehh?? hahhahaha... kata sharing is caring kan..... huahhahahaha....

ok la. nak sambung lagi sok sek sok sek di alam maya dan alam nyata. nanti dah banyak info aku kumpul-kumpul, aku publish kat sini yer... khas untuk kawan-kawan yang baya-baya aku yang tak bape nak tau macam aku ni.. hihihihi....

:-D

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...