05 October 2011

UPDATE OH UPDATE

Selamat malam semua....!!!

Memula nak minta maaf sebab dah lamaaaa tak upadate... tenggelam timbul je aku sekarang... dalam hati ni memang berkobar-kobar nak update.. banyaakkkk sangat gambo/story... tapi tu la... masa dan keadaan sekarang memang sangat-sangat tak mengizinkan...

Macamane pun aku tetap nak upadate.. pelan-pelan la yehh.. aku hari-hari jenguk blog aku ni.. tapi tak sempat nak update.. ye la, nak update kan kena spend time jugak at least 15 mins kan... hurrmm... tak sempat la... bukak.. sign in.. asal nak mula taip je mesti adeeeeerrrr je benda kena buat.. last-last terbiar lama macam tu je.. pastu tutup... huhuhu...

Tapi bila semalam ngan harini aku tengok still ade viewer.. aduhhh rase bersalah plak..... ye la.. aku pun suka blogwalking blog orang.. tapi bila bukak then tengok takde update mesti rase frust (tu aku la..)  So... sorry yehhh... aku akan try jugak update...

Untuk warming up... aku up kan gambo ni yehh...  =)


Hai la anak... bila rambutmu nak tumbuh ni.....
Ade petua tak nak bagi cepat tumbuh rambut?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...