11 October 2011

PENGASUH SAKINAH | HARI KEDUA

Hari ini aku menghantar sakinah dengan tiada perasaan..huahahahaha...buktinya tengok je la pinggan licin itu!

Semalam dalam kul 2 ptg macam tu, aku gi jenguk sakinah dan sakinah adalah sedang tido dengan aman sekali...ohhh alhamdulillah...dia dapat tido tu kira ok la kan...pastu akak tu kata sakinah pandai nyembang..haha!memang becok ohh anak dara tu kalau dapat bersembang...ok la..bila perkembangan sakinah dengan aku sama dengan kat pengsuh..maknanya ok la kan..pastu petang kul 5 baru aku g amik balik sakinah daaannn sakinah wat selamber je tengok muka aku...tak rindu ibu ke??? tsk tsk tsk

setakat semalam aku ok la dengan cara akak tu..ye la,dah bertahun memang keja dia jage budak je kan..pandai la dia nak mengadun budak budak ni...akak ni ade jage lagi 2 orang budak laki sorang 2 tahun, sorang 4 tahun...rileks je siap bleh cat umah lagi..huhaaii...aku yang jage anak sorang ni pun tunggang langgang...muahahahaha...memang betul la pengalaman tu cikgu yang terbaik!!

Lepas ni aku anta sakinah bawak baju je sebab barang asas lain semua tinggal umah pengasuh..aku kena beli set lain untuk pakai kat umah...pampers aku dah beli 3 paket beso terus..wet tissue amik yang jumbo pack..tuala beli lagi 1,so ada 3 dah..ermm rasenye nak beli lagi..senang nak ejas basuh dengan anta kat pengasuh..tikar getah dengan berus botol pun kena beli lagi 1 set sebab yang dulu dah tinggal kat umah pengasuh..ok,pasni nak kumpul duit nak beli tikar yang ada gantung2 mainan tu..ke ade sesape yang nak sedekah,boleh email saya di dhiyaz86@gmail.com atau add fesbuk di marfb86@yahoo.com..

Waaahhhh.....merepek la ko mardhiyyah!!! huahahahaha...

Ketemuk lagik!


Sent from my Nokia smartphone

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...