10 October 2011

PENGASUH SAKINAH | HARI PERTAMA

Sebelum apape, aku nak cakap...yang aku nak nangisss... =_='

ni baru lepas anta sakinah umah pengasuh...aku belum start keje lagi tapi saje anta awal..bagi sakinah biasa dengan pengasuh dia..hurmm...sian dia kena kejut dari tido lena...aku silap..tadi terus angkat dia yang tengah tido terus bawak masuk keta..patut aku kejutkan dia dulu..bagi dia mengeliat sket, baru angkat..ni tadi aku terus je angkat time tido..memang dia terjaga la kan...kalau aku kat tempat sakinah, mesti aku pening kepala sebab kena bangun tiba tiba...arghh...aku silap!!! Sorry ye sakinah sayang...esok ibu tak buat macam tu ye...terkebil kebil mata dia tadi..seb bek tak nangis...siap senyum lagi..alahaiii ni yang wat aku nak bergenang air mata ni..berat je hati..patut la tadi akak tu cepat cepat je amik sakinah, amik barang semua.rupanya memang kena macam tu..tak leh lelama, nanti susah nak tinggal..huhaaii....kuatlah wahai hati...

Ni sekarang aku jadi takde arah tuju...keluar simpang umah pengasuh tu..aku drive terusss je tak tau nak gi mane..nak balik umah, malas..nanti tengok umah, teringat anak pulak..untuk permulaan,biarlah aku merayap untuk hilangkan ingatan kejap..huahahaha...tapi ni pagi lagi ni..nak watpe yeh???


Sent from my Nokia smartphone

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...