27 October 2011

AKTIVITI DI HARI CUTI DEEPAVALI



Pagi-pagi sampai ofis terus semangat nak upload photo tapi tengahari baru dapat setel.. grrrrr... sila salahkan internet yang mengsiputkan diri yehhhh....


uhuk.uhuk.uhuk


tarik napassss.....hembuusss....senyum!





yang benonye ni aktiviti lepas sakinah bangun pagi..dah tukar diapers.. dah kasik susu.. mata pun kuyu je macam nak sambung tido.. memang tido pun la kan... tapiiiiiii bila letak je terus bukak mata! hai la anakkk... pastu ajak main plak.. ok aku layankan.. dah cak-cak.. uu eekk uu eekk lagi.. nak kita angkat dia.. tapi aku tau, sebenarnye dia nak tido.. tapi saje je nak 'manje2' ngan ibu walaupun asyiklah gosok mata ngantok... so, ape lagi... aku bedungkan la dia... huahahahha... sejak dah beso ni sakinah adalah redho je bila dibedung.. macam lagi suka pun ade aku tengok.. huhu.. namun begitu, beliau tetaplah tak mahu tido walaupun dah ditepok2 vontot dan didodoi2... maka hadaplah ape yang ibu lakukan terhadapmu wahai anak... miahahhaha...







jom tengok jom!





holoh..holoh..holoohhh....
suke tau budak ni wat mata macam tu..... buat ibu rase nak kunyah2 je mukamu anakku sayang... huahahahhaha....




lagi satu peberet ialah keluarkan ujung lidah macam tu.. grrr...
geram!!



muka mintak kena cium!!!


ayah dia mesti suka ni tengok anak dia pakai tudung.. haha.. ibu dia pun suka..!!


panjang plak aku tengok sakinah ni..
tengok.. tak bergerak-gerak okeh.. macam syok je dia kena bedung..
aku ni macam biasa la kan... selagi tak nangis, aku biar je.. hahahhaha...


sampai la dia dah boring.. uuu eekk uuu eekk balik..
teruslah aku angkat tepok2 sket je untuk terus zzzzzzzz.....
ni lah port sakinah sekarang... pandai plak tu setting port sendiri..
klau ikutkan lagi lena dia akan terus tekup muka kat badan kita..
sukahati ko la anak.. asalkan bahagia.. huhu..





ade lagi satu gambo






agak-agak tengok gambo ni korang nak aku watpe??
aauuummmmmmmmm





JANGAN LUPA JOIN GIVEAWAY

.

4 comments:

  1. gigit kn aje mek sakinah ni...
    geram aku....

    ReplyDelete
  2. kannn.... dengan aku memang aku gigit je.. sampai sakinah pasrah.. hahahha..

    ReplyDelete
  3. senyapp jer kena balut kan...
    gud girl ..

    ReplyDelete
  4. comelnya sakina ni.rase nak cubit cubit jee grr :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...