17 October 2011

nak ngadu . . .

tsk. tsk. tsk

hari ni first day start keje setelah cuti 3 bulan... pagi-pagi hati adalah semangat. tapi sampai ofis, terus hilang semangat... huk.huk.huk. sebab??? sebab meja bekerja aku dah ditukar.. so, barang-barang adalah super berselerak!!! nak nangis aku tengok.. pegang tu tak kena.. pegang ni tak kena.. hurmm... sedih giler.. tau la aku cuti 3 bulan... tapi bukan cuti saje-saje... daaahhhh macam ni ofc aku.... aku jadi tak reti buat keje.. blur habis. mood memang ke laut laaaaaaaaaa...........  ni dari pagi dok ejas balik meja, barang-barang semua... sampai dah tak tau mane barang nak pakai, mane sampah.. grrrrrrrrrrrrrrrrr...................................

sebenarnye memang aku tau dah diorang nak alihkan tempat bekerja aku.. tapi tak sangka sampai semak macam ni... huhaaaaiiiiii.... bersabarlah wahai mardhiyyah.... seb bek bos baru sporting.. tak kacau aku pun dari pagi... huahahhahahaha... lap yu la bos!


* ok, nak sambung ngemas.


.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...