25 October 2011

1st vanilacheze.com giveaway





harini tetiba rajin nak join giveaway
tujuan join adalah nak menang dan syarat dia adalah super senang!

tarikan utama pulak ialah anak tuan tanah yang super duper chomelsss!!!
terbayang aku nanti sakinah pun macam anak dia nanti (eh?? aci tak? aci la kott..)


bayeklah...

mau tau blog sape?


ni aku kopipes header dia


tuan tanah ialah

syarat-syarat penyertaan :

Step 1 : Jadi follower blog vanillacheze.com. Dont worry tiada paksaan ok. Yang penting join je.

Step 2 : Buat entry di blog anda dengan tajuk : 1st Giveaway vanillacheze.com beserta dengan link.

Step 3 : Kemudian reply post ini, bermula dengan :



Nama :
Url :

Bagaimana kamu follow / jumpa blog vanillacheze.com : (Please provide links!)

Prize :
1. Top up RM 10 untuk 3 orang pemenang. (Maxis/Celcom/Digi)
2. Top up RM 5 untuk 2 orang pemenang. (Maxis/Celcom/Digi)


Tarikh Tutup : 31 Oktober 2011 / Isnin



tuan tanah nak tau cemane aku jumpa blog ni kan....

^_^


tengok bawah untuk bukti

si tuan tanah tinggal jejak kat chat box aku..
aku pun bukak la balik link dia.. pandangan pertama aku terus suka kat header dia.. hahha.. dan bila baca dan baca lagi terus jatuh hati sebab rupanya kitorang sebaya dan jugak ada anak perempuan yang jugak sebaya... cuma anak elin (tuan tanah) tua 4 bulan dari sakinah.. weeee...




Nur Sarah Amani & Elin


dan disebabkan aku dah sukers gilers kat anak pompuan dia yang chomels tusss... aku terus rajin nak kopipes gambo-gambo anak dia.. huahahhahaa...






gigit pipi tu karaaanngggg!!!!!


ok. terover sudah.



korang yang nak join KLIK SINI 

tak pun kopipes link ni

http://www.vanillacheze.com/2011/10/1st-giveaway-vanillachezecom.html


.

3 comments:

  1. hai, i'm your new follower. find your blog through elin's blog =)

    ReplyDelete
  2. wahhh tq.
    nnti jgn lupe anta link yo. ;)

    ReplyDelete
  3. x per elin copy link kat sini..

    link dhiya slh letak kat n3 tuh.

    vanillacheze.com ;) cuba check balik.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...