13 July 2011

MENU SEMALAM








Dalam gambo :

~  Pizza express (ayam + extra cheese)
~  Tauhu bakar


Tiada dalam gambo :

~  Bakso Solo
~  Air Sirap
~  Air Milo
~  Air Soya
~  Nasi dagang lauk ayam
~  Nasi kerabu lauk daging + telur masin
~  Kuih muih


Banyak???  hohoho... memanglah banyak!  TAPI bukan semua tu saya makan seorang. Makan adalah secara berjemaah bersama rakan taulan... huhuhu... entah la... sekarang ni tengok semua pun teringin.. tapi makan sikit je.. 'buat rasa' ... (ke?) hahaha...

Ok lah.. korang korang semua TOLONG DOAKAN SAYA CEPAT BERSALIN DENGAN SELAMAT & TIDAK LAH OVERDUE yerr... saya masih bekerja lagi ni... malas nak cuti sebab kalau cuti lagiiiiiiiiii aku malaassssss..... hohoho...

Ermmm... alang-alang citer pasal nak tunggu hari ni kan... aku terus je lah menaip yer...

Isnin ritu last checkup kat PPUKM..
BP + Urine semua ok...
Berat adalah 75kg.. turun 0.1kg daripada last checkup (2 minggu lepas)
Condition baby adalah ok..
Kepala baby memang dah masuk ruang pelvis.. so, memang bila-bila masa je boleh bersalin...
Doktor kata lepas ni kena lebih alert dengan contraction or apape tanda..
Doktor bagi date sampai 27/07/2011.. if takde tanda nak bersalin, kena terus gi spital untuk induce.. huhuhu...

Ok. itu je... so, korang doakan yehhh... sayam koram!  ^_^




.



2 comments:

  1. ilham tengah tunggu adik!! hehehee

    ReplyDelete
  2. Owwh....last DUE 27 julai...Ahad ni SHALINA ajak makan2x ...huhuhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...