18 July 2011

PENING

Oiihh....aku dah la stress, bokben plak pening..sepanjang wiken (termasuk sekarang) aku adalah update guna enpon..so,send thru email je kan...so,tadi review balik blog tengok entry yang paling di atas ialah gambar di floria..sedangkan tu entry malam tadi yang pending tak send sampai ke sudah..agaknye pagi ni baru lepas kot..tapi de problemo issss dia ter send selepas entry stress aku pagi buta tadi.....grrrr.....aku tengok turutan entry dalam blog tadi terus jadi blur...ye la,memula bace kata ok lagi dan sedang tunggu hari 'esok' pastu bace entry bawah plak,kata stress pagi ni...pening tak?pening tak?aku yang tengah taip membebel ni pun dah macam orang takde arah tuju..huuuu....

******************************************

ok.sekarang aku adalah kompom dah nak start cuti sebab :-

1) aku - 18/7
2) k.ita - 21/7
3) pn.tengku - 1/8

diatas adalah due date memasing.
Pagi ni KAK ITA YANG DUE 21/7 SUDA MASOK LABOUR ROOM JAM 3.50 PAGI TADI...

So, sekarang memang tak la kan aku gi ofc..kalau gi jugak kompom menyerah diri untuk tambah stress je kan...en.s0mi pun dengan penuh memahami memberi green light setelah aku menerangkan panjang lebar satu per satu...hurmmm...aku berani sebab bos aku pun dah takde start arini..sudah tukar ke tempat lain.

So,itu keputusan setakat ni..wabillahitaufikwalhidayah wassalamualaikumwarahmatullahiwabarokatuh...


Sent from my Nokia smartphone

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...