15 July 2011

NAPE PANDANG-PANDANG ??




Lai Chi Kang Panas


Otak-Otak


Sayur Campur


Udang Goreng Tepung


Tomyam Ayam


Siakap Sweet Sour




Ok. Sila percaya menu di atas ialah menu kitorang malam tadi.
Lokasi adalah di Restoran Wan Mad, batu 9, Cheras.
Aku bagi 3.5 bintang sebab rasa dia biasa-biasa je . . .  >_<


Yang tak biasanye ialah bila orang sebelah aku dok pandang-pandang pelik bila aku amik-amik gambo.  Ni baru aku amik gambo pakai enset . . . kalau aku wat selamber dek pe'el aku usung dslr cemane?? Mesti tak berkelip mata dia kannnn . . . Kenapa yeehhh dia pandang macam tu?? Aku tak kacau dia pun . . . . . . . aku siap tutup flash tauuuuu . . . bunyi kecek kecek pun takde . . . Aku rasa macam biasa je amik-amik gambo ni . . . lagipun pakai enpon je . . . pastu amik gambo lauk je . . . takde pun posing-posing peace sana peace sini . . . . . . . keeeeee sebab dia kagum ngan enpon aku?????  eh, cop. tak baik riak.

Tapi aku tetap tak puas hati lorrhhh . . .
haaaaaa !!!! ke sebab dia tak penah tengok internet? tak penah bace blog? so, dia tak tau benda-benda gini? dia tak memahami jiwa blogger yang suka berkongsi ni . . . (perlu ke?) hurmmm . . . . . ke sebab dia sebenarnye nak bagi signal . . . 'amiklah gambo kita jugakkk...' tapi aku yang tak paham??? ha'ah la... ye la kannnn . . . .  .. .  nape la aku tak memahami 'maksud' sebenar dia kannnn ....... (lariiiiiikkkkkk......)




















 

Diakhiri dengan gambo en.sOmi yang jugak bengang ngan orang sebelah.
muahahhahhahaha.....



.

3 comments:

  1. hahaha..tangkap gmbr org yg tgk tu sekali.ckplah..sy ni dr program jalan2 cari mkn.hah..bru sentap sikit dorg..ehehe

    ReplyDelete
  2. waaaaaaa... tak ajak pung!

    ReplyDelete
  3. Hurmm.... tu la kan....kalau abang skang memang dah jadi kebiasaan usung DSLR tue amik gambor makanan....selamba jeee.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...