18 July 2011

NAK KE TAKNAK?

Assalamualaikum & selamat pagi uols...

Motip aku menggagahi diri buat entry pepagi buta ni adalah sebab nak jadikan bukti..walaupun sticker kat atas tu tulis 'Today is ur due date' tapi pagi ni aku masih belum deliver..huhu..kondisi adalah ok atau sebenarnye lagi sihat! Alhamdulillah...semoga terus sihat dan sihat lagi sebab nanti nak banyak tenaga untuk meneran kan...huhuhu...

Cuma,dilema aku sekarang...aku nak gi keje ke tidak??siyesss aku delima atau lebih tepat lagi adalah STRESSS!!! Betol ni...aku macam 50-50 nak g keje ke tak...kalau tak pegi,aku nak watpe plak kat umah ni...mau keras kejong aku sampai ke petang sensorang....tapi kalau aku gi ofc,kompom dari mula jejak kaki turun keta je mesti setiap manusia yang ada akan tanya dengan muka pelik-pelik 'eh,ko tak bersalin lagi mar?' ataupun soalan-soalan lain yang aku kompom aku yang akan stress sendiri...diorang pasti tak akan stress sebab tau diorang semua adalah rakyat prihatin..tapi akuuu...huhaaiiiii susah aku nak pikir dah kenapa aku macam ni...

Eh,cop! Aku rasa aku penah lalui perasaan ni dulu...hurmmm...dulu aku penah 50-50 nak gi pejabat atau tidak bila pagi tu Ms. P datang say hello kat aku lepas aku lewat 16 hari...huhuhu...aku bleh nanges tatau nak pjbt ke tak sebab tatau nak berdepan dengan orang yang kompom akan bertanya..'ko peknen ke tak???'

huaaaaaaaa....n0w aku kena lalui lagi situasi tu... =_='


Sent from my Nokia smartphone

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...