23 November 2010

m.a.l.a.s

sepertimana status aku kat fesbuk. harini aku adalah sangat m.a.l.a.s !! hahahhaha . . . sungguh ramai yang marah aku bila cakap macamtu. semuanya kait dengan baby. hahhahahhahaha . . .  tapi betol la . . . . harini aku tanak wat apape melainkan men game. bleh? uuuuuiiiii . . . tapi aku men game yang menjana minda tau. kena pikir dengan peka baru bleh gi next level. haaaa . . . ok pe untuk minda baby . . . . hiksss . . . . ok.alasan munasabah. ngeee ~

ditambah dengan ketiadaan bos sehingga 01.12.2010 bersamaan dengan minggu depan, maka keadaan itu mungkin akan berlarutan. habeslah aku . hahahhahaha . . . holah. holah. esok aku nak gi klinik kesihatan kajang. nak buat buku merah. ho.ho.ho. nebes. bila ade buku merah kira mood pregnent bleh kasi up la. hahahhaha. ye ke? ke aku je yang terlebih feeling? ahhh . . . lantak la. yang penting haku nebes weii . . . padahal aku tanye akak2 tu nanti dia wat urine test biase jerr . . . ho.ho.ho.

baiklah. saya mau sambung men game. daaaa . . .  ^_^
.
.
.

4 comments:

  1. Whoaaa... apakah sudah bermula sesi mood berubah2.... takpa esok boleh share story pasal klinik kesihatan tue

    ReplyDelete
  2. en.hazman : ade la kot sket2. tp lebih kpd keletihan jerr . . .

    en.kid : apakah motip anda membuat kenyataan macam tu?huh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...