17 November 2010

Fenaaatttttt gilerrrr . . . .

Alhamdulillah . . . dah selesai niat aku dan en.sOmi untuk menjalankan ibadah qurban tahun ni . . . ni la first time aku join sepenuhnye aktiviti qurban ni . . . selalunye aku datang tengok2 je . . tapi kali ni aku diantara orang yang ditengok. huhu . . . pengalaman yang sangat sangat lah tak boleh lupa. letihnye tak boleh nak cakap la. walau pun aku sekadar tolong pegang kaki lembu time orang nak melapah, tapi sekarang ni rase nak pejam mata tido je terusss . . . . .  eh. eh. dah pagi? ok. sila bangun untuk pergi kerja. haaa.... gitu.... oh kerja! ye khamis aku kerja. tapi en.sOmi dapat cuti. sungguh la aku rasa... ohhhhhh kejelesan melanda diriku... sobbssss  ;(   takpe la... jumaat aku dapat gak cuti hokehh!!

kembali cerita pasal qurban kami sOmi isteri. banyaakkkk cerita untuk dikongsi. tapi malam ni aku tak larat la.... week giler.. ni time aku taip ni aku transfer gambo pehtu kecikkan gambo. kalau rase nak teruskan untuk masukkan gambo + cerita hal2 berkaitan... aku rase mau mc aku esok.. hiikksss.... (adakah ia alasan? oh, tidak. ini kenyataan. huhu...)
ok ye kawan2... esok kalau tidak ke bizi an, aku hapdet cerita korban ok...

gud nite !!!
.
.
.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...