26 November 2010

dot dot dot

dot dot dot

harini aku sangat-sangatlah lemah.
pagi lagi dah tersandar.
=_='
ni je mampu aku update harini.
sebab
aku hanya baring. baring. baring.
baring kat meja untuk kumpul tenaga.
dapat tenaga sikit, barulah buat kerja.
lepas tu baring balik. kumpul tenaga balik.
so, ulang benda yang sama.
sampai sekarang. rase nak jolok je tekak ni.
kasi keluar semua isi. tapi takde pun ... hummm...

sekali lagi, aku berdoa moga en.sOmi memahami.
sebab? dirumah aku hanya mampu terbaring jerr...
hurrmm... saba ye en.sOmi, nanti saya dah kuat,
saya buat semua keje tu balik ye...
doakan saya kuat tau . . . huuuu . . .
.
.
.

2 comments:

  1. laaaaaa... ciannya adikku ini..
    rehat2 dan sabar yea...
    esok nak gi sg besar! :)

    ReplyDelete
  2. hurmmm.... flat terus yea....moga2 en somi dapat membantu dalam situasi nie....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...