12 October 2010

INI KALI PERTAMA

ye . . . ye . . .
ini kali pertama aku bukak akaun + explore + menconteng blog.  *gigiel Selama nie just bace org punye jerr.. nak buat sbb malas takut glamer . . . takut la tak terupdate blog ni sampai bersawang bagai . . huhuhu . . . *aku ni bkn golongan yg rajin kowt.. keh keh keh

erk . . . mau ckp ape lg ek??
mengegel gilos ni . . . muahahaha . . .

ok, sebab aku buat blog adalah kerana . . .

1) tgh dok gian bace blog shinnaz + kak ceera dan adik badiknya tp asal nak komen je tak boleh sbb tiada blog sendiri . . sedey tau! seb bek blog shinnaz bleh . . . (suke blog kak ceera sbb dia suka kaler ijau mcm saya!! wiiiii ~ plus cter2 dia best!   *kak ceera sila terharu)

2) adik + abg aku dh ade blog tp aku tak ado

3) kadang2 ade gak benda best nak share tp taktau nk share ngan sape, so rasenye if ade blog mesti best kan? kan?

itu je setakat ni sbb dh gigiel giloks plus blur ~ (asal taip je, tekan preview nak tgk ok ke tak ok bila kuar kt blog.. haihhh!!)

tapi aku suka!  =)

1 comment:

  1. Hi... slamat datang ke dunia blog di alam maya.... blogging is for fun n sharing ur feelings

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...