18 October 2010

DONUT

sila lihat ye kwn-kwn . . . .


akibat membaca entry shinnaz yg enak menikmati Allien (donut Big Apple kot...) Jumaat lepas, maka jari ini terus menaip msj kpd encEk sOmi. *abg...ptg ni nk mkn dunkin donut bleh??  beliau pun membalas, *blehh.....  yiiieehhaaa........ (tiada big apple di kwsn tdekat, maka dunkin donut pun bleh la...yummy...)

tp donut dunkin tak secantik big apple, cuma isi dia je yg seddaaapppp tak hengat!  ^_^ .  Beli tapau, nek keta je teruss ngappp..fuh! suke!!

bercerita pasal donut..
sabtu lepas aku de join family day ofc mak aku kt penjara kjg sinun..(ade cerita utk ini,tp nnt la ye...) sementara tggu senam robik di pg hari itu, aku pun klik sana klik sini..

pastu bila dh letih, aku pun tgk2 la blk gmbo2 yg di klik2 td...

mula2 gambo ini . . .

muka bahagia sOmi iSteri join function org . . .

tetiba, terkeluar reaksi bila melihat rupa sendiri seperti ini . . .


errkk . . .
abg . . . kita dh gomok la . . . tgk muka kita ni . . . mcm roti canai! ehh mcm epal pun bleh la jgk . . . (ntahapape kan ngutuk diri sendiri..muahahha....)

beliau pun berkata. ehhh ape plak roti canai . . . mcm donut la . . .
berkerut2 muka haku ni tau. kemudian beliau sambung lg.

haaaa . . . tu la, smlm nk sngt mkn donut arini muka pun dh mcm donut . . .

ohhhh . . .  sanggup beliau berkata demikian??? 

 *muncung seketika. mencik!!

2 comments:

  1. bagus2x.... masing-masing dalam keadaan SIHAT.... ngeh3x...

    ReplyDelete
  2. haha. mar..aku pun same weh. tgk makanan tu nak itu, tgk ini nak ini. haha.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...