28 October 2010

HADIAH KAWEN

PERHATIAN : ENTRI INI SUNGGUH PANJANG.

caye tak? caye tak? 
selasa = 26.10.2010 = 180 hari = masuk 6 bln USIA PERKAHWINAN aku ngan en.sOmi,

tetibe . . . tet tet! tet tet!  *itu ialah bunyi msj masuk*

salam puan mardhiah, sy puan Z dari melaka kursus disini hingga jumaat. Puan S ada kirim hadiah perkahwinan kt puan. bleh tak dtg ambil di asrama chempaka jam 5-7ptg.tk. *lbh kurang gitu la aytnye...*

berkerut2 muka aku. soka wei!
aku tak terus bls sbb terkedu. miahahhaha...
30 saat kemudian aku balas...

ok puan, esk jam 5.15ptg sy dtg ambil kt puan. *ayt kami adalah skema sbb beliau ialah pegawai*

esoknye, dgn senyuman aku g la ke asrama cempaka nun...main redah je sbb xtau kt mana w/pun dlm 1 kwsn ni je..huh. turun bukit, tgk signboard 'asrama cempaka' arrow ke kanan. masuk simpang. pastu tgk ada 2 bangunan tp xjmpe pun perkataan cempaka. aduhh..jln dpn sket, dewan cempaka ade la..tp mane asramanye?? dugaan . . . dugaan . . . pastu tepon2 en.sOmi,
abg, asrama cempaka yg mane satu? *dlm hati bengang sbb en.sOmi tamau ikot skali bile diajk td..*
ayg turun yg dpn kafe tu, jln terusss je ada belah kanan tu asrama cempaka la tu...

erkkk, aku dh kompius. so mcm biase perangai aku, turun keta jln je teruss. bila xjumpe patah balik. masuk keta. tenangg... tenang... ok, start keta blk kasi gerak smpai hjng simpang pastu parking je w/pun ada nama kt parking tu. alaaa kejap je... dgn penuh keyakinan aku jln jln jln naik tangga jln jln *sambil mata melilau* tgk ada bilik C-B-15. yg dicari C-B-7 tingkat bwh katanya. tgk ada tangga, turun je la dh kata tingkat bwh kan..... smpai bwh, eh asrama katerer ade la. adoooiii dugaan lg. naik blk. seb bek aku ni jenis muka selamba. ni klau ade en.sOmi ni mesti dia dh membebel2 dh ni.huhu...

dh smpai ats, ahh try je la jln smpai hjng tu...tgk belah kiri, C-B-12. dpn lg C-B-11. dlm hati doa hrp2 la hjng skali tu C-B-7. jln jln jln jln jln . . . yeay!! alhamudlillah... dgn penuh kesopanan aku pun ketuk pintu. takot wooo, xpenah sampai tmpt pegawai ni...eh, bukan la aku takot sngt2..cuma mungkin otak dh set, g tempat org, kena sopan2. hormat.. bila bukak pintu je aku rase muka aku blur sbb xtau nk react mcmane. huhu..mengelabah je aku ni.. tp sbb aku ni bijak terus aku senyum. ngeee ~ pang! karang. hahaha. pastu salam2 ckp2 sket. amik hadiah terus caloo... uuiiihhhh....besonye . . . ingatkan hadiah saiz2 frame / cadar tu je... pang! lg. hahaha. dgn senyuman aku pun jln jln jln jln jln sampai ke kereta . . .

msj en.sOmi la ape lg.. abg, dh jumpe.besooo....abg line clear tak?
ye ke?clear.dtg la. *en.sOmi dipejabat lg sbb smlm standby 24jam*
maka teruusss la aku ke sana....
fuh!! panjang citer ni. tp tak kira nk citer jgk semua! sila bace dgn ketabahan ye kwn2.......
ok sambung blk. smpai je kt pjbt en.sOmi, beliau pun keluar. tgk hadiah dlm keta. la...xde la beso sngt.
errrrrrrr.... kira beso la tu dari cadar.
en.sOmi pun senyum.hahahhaha. padan muko. abg bukak la. ehh jap2..nak amik gambo..



ok. dh bleh bukak dh.. =D


beliau bukak sebelah je...dh dpt tgk kt kotak dia gmbo ape brg dlm tu tutup blk. en.sOmi soh aku sambung bukak kt umah je...

dan inilah dia hadiah yg diterima setelah menempuh pelbagai dugaan & rintangan td. haaiihhh...



yeay!!! dpt coffe maker. baruuu je minggu lps (sblm dpt gaji) teripikir nk beli coffe maker tp for my ofc la. rupenye dpt utk diri sendiri dlu. ngee ~

thanks to puan sandra. she's my ex-officer. beliau dh transfer ke melaka. tp masih ingat sama saya. haha.

mood : suke! alhamdulillah . . .
.
.

2 comments:

  1. huk aloh... asrama cempaka tak tau meh?
    dulu pasang aircond kat sana laaa.. haduyaaaiii... ermmm.. actually kat foresik tu pun servis aircond..

    waaaaahhh.. dapat coffee maker, leh laaa buat kopi sokmo.. kopi jantan nyaaaahh... kekekekeee

    ReplyDelete
  2. eee... tamO kopi jantan. tak sedap! nak radix. mai secawaannn . . . .

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...