12 October 2010

BERJAYA !!!

yeay !!! aku berjaya wat header . . . !!!
cemane aku buat?? mula2 mesej2 my adik. my adik kata...
u godek2 la kt dlm tu...i dh lupe la...erk....ok fine!
pastu teringat blog kak ceera ade tutorial.. segala tutorial ade tau.best!! dan . . . . . heh! terus berjaya !!! thanks to kak ceera (w/pun dia tak bace lg entry ni...huhu...and see... bnyk btol pengaruh kak ceera dgn aku berbelog ni..)

ok, next . . . aku nak godek lg utk . . .
1) kasi cantik sama ini belog a.k.a tambah aksesori
2) mau join nuffnang (erk...boleh ke?? aahhh....nk jgk!)  =)
3) mau cari ramai kwn . . .

huihh... semangat aku nie! chaiyok!

setelah diedit sana sini, inilah header yg menjadi pilihan . . .  ^_^











suka!  =) 

*cemane nk tukar date ngan time dia kasi sama mcm kt m'sia ni??

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...