21 October 2010

21.10.2010

hikksss . . .  apakah tajuk ini bermaksud?? huhuhu... sbnrnye nak sangat2 update smlm.. ye la... 20.10.2010 kan... tapiiiiii........ berlaku kecederaan minda berpunca org disekeliling, maka tidak tercapai la impiankuuu....ok. bkn rezeki, nk wat cemane kan..


org skrg suka pilih2 tarikh yg cantik2 kan...lepas 10.10.10 dh lps, next will be 11.11.11..tetibe ada suara... mar, ko tnggu thn dpn la beranak..bg bdk tu kuar 11.11.11.. erkkk.....apakah? lambatnye....... tamau la...ngee...kasi awl la sket...huhu...


ya, anak... rezeki Tuhan... sejak kahwin ni... encEk sOmi bnyk menyedarkan aku yg mana kita sngt perlu percaya pada rezeki.  jika kita dh buat sesuatu, *terutama utk aku yg if wat sesuatu mesti dgn penuh xcited! then if kita xdpt benda tu... kita kena la cpt2 ingat... bkn rezeki la tu... then motivate la diri sendiri dgn mengatakan... 'klau kita dpt benda tu, mesti jd mcm ni kan...oo...patut la kita xdpt...'  haaa... gitu...


berbalik cite pasal anak...*sila abaikan aku yg suke melalut...wahahaha.. anak...anak...anak...siape yg taknak anak kan?? sume org yg dh kawen mesti nk ank utk lengkapkan life dia...
.
.
.errrrrrrr.....tetibe blank! terbang sume idea. cemane ni??


mood : tetibe fikiran melayang2 terkenangkan org keliling yg agk memberi tekanan utk aku ade anak. cemane ni?? ................................... *sigh  (aku baru je 5 bln kawin kot...nape korang perlu beri tekanan kt aku??...)  ohhh org... ohhh keliling... y? y? answer me.
.
.

2 comments:

  1. Mar : persoalan sebegitu dah acapkali akan ditanya setiap kali perubahan hidup kita... normal la kan....

    p/s : REMINDER !!! iklan nuffnang harus juga diletak atas atau bawah post entry DAN di bahagian SIDEBAR kiri atau kanan yea.... ;-p

    ReplyDelete
  2. Hmmmm.... takpe nanti i tell camner nak kasi ejas itu iklan NUFFNANG yea.... ngeee

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...