23 October 2010

IKLAN NUFFNANG !!!


hoyeaaa !!!!  
*sila baca dgn penuh kesabaran

al kisah, tersebutlah kisah . . .
pada hari ini, hari ahad bersamaan dgn 23.10.2010. saya dirumah emak di kajang. hjng minggu la katakan... huhu... disebabkan si adik pulang ke rumah maka terdapatlah laptop dirumah ini. saya pun berusaha utk beli topup utk melanggan 3G selama 1 hari. selepas itu, saya pun mengambil modem lantas mula mengakses. web pertama yg dibuka tentulah belog kesayangan ku ini. mulanya line agak lombab, maka dgn penuh kesabaran sy menanti page loading . . . seminit, dua minit, tiga minit, empat minit, lima minit . . . *lame wehhh.... tibe2 kelihatan warna merah dibahagian atas a.k.a bwh header blog ini. eh eh... apakah?  lima saat, tujuh saat.. eh eh... air asia la.. eh eh... iklan nuffnang la.........!!! wahh!!! nuff dh kasi masuk iklan dlm blog aku la.... *tetiber terlupe ckp cara sopan.  hikkss.... muahahaha....

thanks nuffnang !!!

**  aku tak kira reaksiku ini korang nk kata . . . ek elehhhh.... kecoh! ataupun alahaaiii....tu je? ingat pe td.. ataupun apape je la........ yg penting aku HAPPY!!!  4 beginers mcm aku ni, ini satu kejayaan tau!

to mr. nuff ~ thanks again ya!

to abg chaq a.k.a hazman ~ thanks 4 d help 2 sign up in nuff n teach me so N so

to readers ~ plz support N always tell me if anything ya!

- LOVE -

mood : happy giloks
.
.

5 comments:

  1. skali gula2 daaaa...
    nuffnang tu mende?
    gula2 tu mende?
    mende2? heheheh

    ReplyDelete
  2. heh! dh ade rupenye.. bkn nk bgtau awl.

    * klau xnmpk iklan tu, paham2 je la yerrr...

    ReplyDelete
  3. Hmmmm... teruja skit yea.... takpe u still in learning curve ( sama la kita ).... fyi iklan NUFF nie kuar ade rotation timing tertentu laa... start dari midnite setiap hari....

    p/s : nanti abg give u more info yekkk

    ReplyDelete
  4. Yang penting ari2 kena buat post entry.... nanti boleh explore camner nak buat AUTO PUBLISH...

    ReplyDelete
  5. dulu blog dah berkarat.. but pasal money collection je.. malas dah bab tu..
    pasni, nantikan blog kami... hehehee
    (setelah persetujuan ipar korang.. hehehe)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...