14 May 2011

Serindit Studio Photoshoot

Wiiiiii . . . Harini sungguh like! like! like!

Ingat tak dulu aku penah citer yang aku ade beli voucher Milkadeal? aku amik photoshoot yang harga rm200++ tapi guna voucher ni jadi rm55 sajer !!! sangatlah berbaloi-baloi !!!!!!!!!

Jom tengok hasil aku + en.sOmi + abg ngah + k.sha + ilham yang dah tentu excited lebih utk P/S ni... hahahhahaha . . . superb photographer! bro Hasirol.

 ** ni hasil P/S. next update aku kasik masuk gambo sekitar studio dia + disebalik tabir P/S ni yerr.



















 




erkkk... dah habess.. ??


huhuhu.... PUAS HATIKU !!! eh, puas hati kami !!
syok ooohhh.... rase best giler.. tak sedar pun dah dekat sejam P/S ni.. memang puas hati (cakap puas hati lagi sekali) bila usaha sediakan props semua bro hasirol tu guna.. bila tengok balik gambo rase macam... wahhh...... kretipnyer aku wat props macam tu... hahahhaha.... (eh, aku banyak ulang perkataan kan? haha.. nampak sangat excitednyer..)

sesape yang berminat, gi tengok kat web studio ni...


hasil dia memang best !!
aku yg tak bape reti nak posing ni pun bila tengok hasil rase macam model jerrrrrrrrr... (sila bagi laluan aku nak perasan..) sobab eh, en.phOtographernyer tersangatlah pro !!!
memanglah tidak akan menyesal hokeh !!
so, lagi sekali... sila pegi ke www.serinditphoto.com untuk maklumat lanjut!  =)



.

7 comments:

  1. bijak betul la photographer tu.... xperience mmg banyak bantu dan menggayakan model.....

    ReplyDelete
  2. betul kan... dia dah biasa kut.. dgn bajet masa untuk ilham lagi.. :)

    ReplyDelete
  3. tu la pasal... ngam2 je masa dia..complete semua,, balance gambo semua orang ada.. mmg pro habes!!

    cik strawbery : =) cantik kan hasil dia....

    ReplyDelete
  4. cantik la..sis kalau area trg diaorg ambik x?

    ReplyDelete
  5. yunni : ni kat studio.. tapi if nak service diorang bleh tgk kat web dia. ada no kat situ.. jurugambar tu sangat pro, tu yg cantik. padahal kitorang biase2 je. hihi.... ^_^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...