23 June 2011

TAK BOLEH COMMENT | TECHNICAL PROBLEMS

Korang-korang-korang . . . kalau korang perasan, setiap kali ada comment kat entry aku takde pun aku balas kan . . . huhuhu . . .  sorry laaa . . .  bukan aku tamau balas tapi . . . . aku tak boleh nak balas comment tu !!! aku tak tau nape . . . asyik error je . . . dah syok-syok taip nak balas comment pastu bila part 'post comment' mesti tak jadi . . . memula dia mintak verify word. pastu sign in email. pastu patah balik kat 'comment page' pastu mintak verify word balik. pastu sign in email balik. pastu pastu pastu pastu macam tuuuuuuu jugaaakkkkk . . . . . . . . lama-lama haku hangen, haku biarkan ajelah tak reply pungg comment comment ituu . . . maap yer koranggg . . .

So, ade sape tak yang tau cemane nak solve menda ni?? dulu ok je . . . ada la dalam sebulan jadik macam ni . . . venci okeh. tak suka!

Lagi satu masalah . . . (ok, sekarang aku ngaku ada part-part IT aku lembs.. bukan semua ehhh.. part of jer..) hahaha.. ok. masalah lagi satu ialah cemane nak buat bagi comment tu aku approve dulu baru show kat page? aku tau kena setting kat dashboard - comments tu . . . dah penah buat dah dulu . . . tapi tak jadi punnggggg . . .

Tolong ehh korang lalink lalink semua . . . bagitau kat aku . . . nak e-mail kat dhiyaz86@gmail.com boleh . . . nak bagi link tutorial pun aci jer . . . aku tau menda ni senang tapiiiiiiiiiiiii aku buat tak jadi-jadi jugak.... cemane?????  huhuhu . . .

i larve u oll lah !!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...