01 March 2012

SINGGAH SEBENTAR #3

haii... haiii... haiiii...

ehek.

Assalamualaikum n selamat pagi korang....

Pagi ni takde citer sangat.. tengok folder, stok gambo dah abes.. hahaha.. lagipun semalam ngan harini sampai sabtu ai kan bertemankan sakinah je.. ayah sakinah outstation.. hmmm... tak kuat rupenye aku ni.. asyik nak bergenang je air mata... tengah2 main ngan sakinah dok ngekek2 pun tetibe aku bleh nak touching.. feeling2... ape motip pun aku xtau... saiko! hahahhahahahhahaha... aku boleh je balik kajang umah mak ayah.. bukan jauh pun.. sekentut je.. eh? en.sOmi pun bagi green light bleh nak gi bile2 pun... cuma aku yang taknak... sebab? hmmmm.... ntah la... aku rasa sian kat mak ayah... kalau aku ade kat umah mesti mak ayah dok pikir pasal aku ngan sakinah.. nak makan ape.. nak wat apape ke.. itu ke.. ini ke.. apape je lahhh.... lagipun takde beza dok umah sendiri ngan balik kajang.. cuma berteman je la... xde la berdua macam sekarang ni...

Hmmm.... setakat ni aku rasa ok kot... bukannye ade ape sangat.. rumah je beso dari dulu.. tapi dah rumah sendiri kan... sendiri faham.. semalam, sakinah ok.. cuma bila sorang ni.. pergerakan aku terbatas sket.. kadang nak senang.. aku hangkut je sakinah gi memane dalam umah tu.. sakinah suke jerrr dapat mengekor kita gi memane kan... cuma aku la hazab nak pikul budak 7+ kilo tu... tapi sebenarnye aku bersyukur sangat... sebab sekurang-kurangnya sakinah baru boleh menjulur... blom merangkak lagi... dalam situasi sorang2 ni.. mesti tak terkejar kita kalau budak dah merangkak.. baru seminit gi dapur, dah sampai tangga.. duhhh... ni pun sakinah dah macam combat dah aku tengok.. macam askar lalu bawah dawai besi tu.. laju! hahahahha... kalau nak satu benda tu.. dia macam geram.. dia aim pastu naaakkk jugak amik sampai dapat.. terangkat2 tangan, badan, kaki dia.. laju2 bergerak nak cepat dapat capai benda yang di aim tu.. mungkin lutut tak cukup kuat tapi tangan dah kuat dah... suka pumping. kalah ayah ko.. hahahhaha... ni aku dah perati dah keliling... tak lama lagi kena gotong royong besar-besaran rumah tu.. kena simpan sorok semua benda yang kat bawah tu... sebab tak lama lagi sakinah mesti dah boleh merangkak... maka setiap benda di setiap pelosok pasti digenggaman..  =_='    sakinah tak suka dok atas walker.. macam cepat jemu.. dia lagi suka dok bawah dapat golek2 setiap penjuru.. ce kalau dah boleh merangkak???    =_____________=

pagi tadi bangun lambat. 7.50pagi baru mandi. hahahha.. style kan... baru laki xde sehari.. eh.. tapi yang lain setel tau... umah tak bersepah.. kain berlipat... sinki clear.. sampah pun clear.. haaaa.. cuma part mop lantai je ai fail !!!!  *tumpang lalu mak...(jalan tunduk-tunduk)* 

eheh..  ok la... aku ni yang sebenar tengah ngarok citer korea... semua salah kak jem ngan kak pilla !! pembawak virus!! grrr... kalau korang nak tengok, BUKAK SINI ... dalam tu ade banyaaakkk citer... ko pilih jer...



citer yang aku tengah tengok sekarang citer TAKE CARE OF US, CAPTAIN... citer pasal life seorang pilot yang aku rase pilot ni pun macam doktor gak... keje yang kita perlu pikir pasal keselamatan orang lain je... ni baru tengok episod 3.. sesak nafas aku tengok.. meleleh2 air mata sedih wehh... nilai kekeluargaan dalam citer ni yang buat aku banyaaaakkk berfikir dan bersyukur dengan ape yang aku miliki sekarang ni.. best woh!


*jom sambung tengok*



.

1 comment:

  1. gila korea jugak??boleh la geng ngn kakak aku mard :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...