26 March 2012

MENJADI COMEL DI ZAIFASHAONLINE



korang somel ke dok???

*senyumsimpulkelipkelipmata*


kalau rasa tidak tu.. silalah tengok sampai abes...


ahak. ahak. ahak.
*jogetlagumadagaskar*






al-kisahnye ai ni dah terjebak
tak tahan sebab comel giler sampai rasa nak telan je semua



GRRRRRRRRRRRRRRRRR..............!!!!!


tengok yang ni.. NAK !!
*mesej2 owner*

tengok yang tu.. huuuiiii NAAAKK!!
*dengan eksaited mesej2 owner lagi*

tengok yang sebelah... waaaahhh NAAAAAKKKK JUGAKLAAAAHHH !!!!
*laju2 mesej owner lagi*
pastu mintak wat list sebab takot over bajet
muahahahahhahaha...

kesian aku... kena wat ketas keje dulu baru bleh menjadi comel...



=_____________=''




uhuk. uhuk. uhuk.
*batuksambilurutkepala*



hoi! drama lebih kau ni mardhiyyah!!
padahaaaaaaalllllllll dah selamat dipangkuan dah poooonnnn



*lompatlompatlarikeliling*



nota : budaya simbol * ABC * adalah pengaruh daripada fillanie & viruspadu & sepet88 & ceeramoon





AKHIRNYA




HAI SEMUA . . .
MEH LA BELI SAYA
*kelipkelipmata*
(agak2 muat tak aku nak telan benda ni seketul???)


sukaaa!!!!!!
dapat2 terus terkejut ko!!
sebab tengok car charm atas ni la... ingatkan kecik2 comel..
sekali ko... besoooo.... setengah tapak tangan! hahahaha...
berbaloi baloooiiii belinye!!
sekarang ni aku wat gantung kat tombol pintu opis..
comellll je dia senyum sambut orang masuk
rase nak tumbuk2 je aku tengok!
hahahhahahahah...




MEH CUCI MATA MEH


AKU NAK HASUT KORANG PLAK


TAK MAHAL PUN


HARGA, BENTUK, SEMUA BOLEH RUNDING


KORANG CAKAP JERRRR


MESTI OWNER KATA OK




^_^





CAR CHARM
kalau bleh semua ni aku nak order!!
+_________________+

BOLEH REQUEST BENTUK / PATERN
ko tengok rimau tu!!!!


BOLEH TULIS NAMA
letak nama timangan je pun nampak homel hangattt!!


CLIP NOTE
yang ni aku tak sanggup nak beli sebab takut aku wat perhiasan je sebab takot rosak
hahahhahahhahahah.... sian aku! tapi untuk student... silakan!!!!



KEY CHAIN & BOOK MARK
bookmark tu aku beli banyaaaaakkk!!!!!!!!!!!!!


CAR CHARM MUSLIMAH
*contoh yang boleh request warna tudung misalnya*

(yang buat aku rasa nak order berpuluh2 pastu sedekah kat semua)
cantik koooootttttttt.......


BROOCH BESAR



BROOCH KECIK
*bleh letak kat kiri kanan bahu*
yang ni kalau sebab aku dah miskin, mesti aku borong!
huahahahaha...


PAPER CLIP
*yang kalau hilang bleh buat gaduh*
muahahahhahahahah...



SIGNAGE CAR
pun ade!!!!!!
nanti la sakinah ade bilik sendiri... aku nak deco2 ngan mendalah ni..




ID CARD HOLDER


PLUSHIE & PILLOW
aku amik ni.. comell... lembut... letak belakang badan ni haa...

HP CASING & SMALL PURSE
*saiz & corak boleh request*



GETAH RAMBUT COMEL!!


PENCIL CASE
seb baikkkk dia buat menda ni lepas aku abes order
kalau taaaaaaaakkkkk
+___________________________+

makan roti la aku hari2 lepas ni
sobs. sobs. sobs.



HEADBAND
ohhhh... headband pun ade yehh!!



penat dah taip sambil lap airliur ni...
tersenyum2 aku tengok car charm tu bergantung kat tombol tu
jap gi nak gi gantung kat keta...
senyuuuuummm je dia
picit karang!!!


huh ~
semputtt *versi sepah*


ADE BANYAAAKKK  LAGI...
SEMUA PUN BOLEH REQUEST
100% HANDMADE


korang gi tengok sendiri yang lelain okeh

tengok kat sini


atau



comfirm tak nyesal weh!!!!




.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...