27 December 2011

KO ADO ???


ai kan pindah rumah...

pitam okeh !!!

gigil-gigil kaki nak gi keje..

dah la umah dua tingkat.. menangis bila dah dok atas pastu teringat ada barang tertinggal kat bawah...

melayang-layang je badan


+_+'


so, mulai sekarang sampai sebulan akan datang... korang bace je lah aku asyik-asyik ngadu letih... penat... pitam.... malas.... letih lagi...  letih... letih... letih... huhuhuhu... no good !!


ok. ni hasil yang dapat daripada meletihkan diri sebelum pindah rumah ritu... ngemas nak pindah buat aku rasa... eeeiiiiiiiiiii.......... macamane boleh banyak sangat barang kita niiiiii.......... uhuuuu...


ni semua keje en.sOmi... beliau suka minum air mineral, so memang berlambak-lambak la botol kat umah tu... aku yang bijak ni pun kumpulkan semua sebab boleh jual balik kan... dari awal tahun kumpul, main campak-campak je dalam plastik hitam... hujung tahun, menagis nak kemekkan botol tu..  cara nak kemekkan botol....... bukak penutup, pastu tekan botol tu dari atas ke bawah pastu cepat-cepat tutup balik... ingat tau, kena bukak penutup dia baru senang kemekkan...  *en.sOmi yang ajar.


botol air twister tu pun aku simpan tapi takleh nak kemekkan sebab botol dia tebal.. bekas dynamo puunn aku simpan... alang-alang kan... huhu...


dan


inilah perkara sebenar yang aku nak tepek kat sini..


paling hebat di dunia


yang aku yakin orang lain takde


huahahhahahahahhahaa...



pandangan depan


posing sket

 KO ADO ????



>_<



* haaaaaa korang mesti takde mende ni kan... sebab yang ade mende ni hanyalah en.sOmi kuuuu.... hooiii... layankan aje laahhh...

.

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...