13 December 2011

Weekend yaaannngggg.... ???

Uhuk. Uhuk. Uhuk. batok sket. Sigh. =_=

Asal hujung minggu je mesti aktiviti pack! hari-hari tido lambat. hari-hari berkejar-kejar. so, hujung minggu dirasakan sungguh laaaaa panjang sebab bila pikir-pikir balik ape yang dah dibuat sepanjang cuti 3 hari tu terus macam fuiyooooo.... #tepukbahusendiri.  heibaattt nye akuuuu.. haha..

Kita dah nak pindah umah ni... *wink *wink ... sebab tu yang bertambah-tambaaahhh la bz nye puuunnn... bercinta nangis-nangis lap air mata aku packing barang. seb bek ade orang jagakan sakinah.. so, panjang la sikit langkah kitorang lakibini nak wat keje... kali ni aku pastikan barang di pack dengan cara yang paling berhemah.  setiap kotak mesti list setiap barang yang ada dan jugak ada label untuk letak barang tu kat mana. contoh... kotak ni ada A, B, C dan letak di TINGKAT ATAS / DAPUR / BILIK 1 / BILIK 2 / BILIK 3... sebabnye, aku YAKIN, PASTI, KOMPOM, KOMPIDEN yang rumah tu takkan siap kemas walaupun dah 3 4 bulan pindah.. gagagaga.. #gilerteruk. weeehhh.... tu berdasarkan pengalaman hokeeehhh.. aku ni dah 2 kali pindah umah (umah sewa) tahuuu... pastu plak sebelum ni umah setingkat, sekarang umah 2 tingkat. ohhh noooooo.....  #pitam

ehhh.... ehhhh.... koraaaannggg.... kita kaaaaannnn dah tenyok daaaaahhhh citer tuuuuu.... aaalllaaaaaa.... yang abg hariz dengan izzah tuuuu..... uhuuuuuu.... komen lanjut, next entry yehhh sebab banyaaaaaakkkk benda yang aku nak komen pasal citer tu... huahahhahahahaha....

Untuk kali ni aku nak up satu gambo...

#jongketjongketkeningsenyumsumbing

cerita penuh tunggu kita free yehhh... ngeeee ~


.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...