10 February 2012

PEMBUKA KATA 2012

Assalamualaikum w.b.t & Salam Sejahtera . . .

*ehem*  #betulkan duduk sambil senyum kelip-kelip mata nak buat ucapan#

Wahai sayang-sayangku semua . . . maafkanlah saya kerana sudah 10.02.2012 baruuuu nak buat pembuka kata 2012. emm... emm... saya bukan taknak blog, cuma ade virus melanda diri dan berlarutan hingga minggu ini... minggu ini baru nekad berazam nak start blog balik tanpa gagal... tu pun, jumaat dah penghujung hari baru jari ni menari dengan ringan dan riang gembira. ahak. ahak. ahak.  Eh, perasan tak blog i dah baru? ngeeeeee..... tahun baru, azam baru, wajah baru, anak baru.. eh? *ok. part anak tak btol ye.masih sakinah je yang menjadi ratu hati*  nak tengok sakinah????



nampak tak???
ini budak sukaaaa dok dalam timbunan-timbunan bantal, kain, selimut dan sebagainya...


ngeh. ngeh. ngeh.
menggebuuusss dengan jayanya


juga
memanjang dengan hebatnya


aisheh. ini rupanya anak i bertudung...
hik hik hik


baru bangun tido


kaki montoksss  =P




anak dan ibunyaaaaaaaa


sakinah pada 22 Febuari 2012 adalah 7 bulan!! humaaaiii... beso dah anak ibu ni. banyak pe'el yang selalu buat aku gelak sorang-sorang.. hahaha... next entri baru aku citer nape aku meninggalkan blog ini tanpa pesan yehhhh... banyak sebab musabab yang akan dikemukakan.. hahhahahhahhaha....

ni post entry pertama untuk 2012


hari ni hari jumaat


sehubungan itu, blog ini bercuti sabtu dan ahad


kita jumpa lagi bila ai teringat



huaaaahaaaaahaaaaaaahaaaaaa



lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii......................





- tata -



.

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...