03 July 2012

TEPUNG GORENG CENDAWAN TIP TOP!



Apakah itu??
muahahhahahahha...
kan aku kata.. aku ni kalau dah mula... memang la addicted!
so, aku jumpa cara nak masak sotong goreng, udang goreng,
cendawan goreng.. dan semua benda untuk digoreng yang
hasilnye macam kedai....
oihhhhh........... sungguh teruja mak ni tahuuu....
dah la puasa ni tau...
nafsu serakah makan membuak-buak!

eh. lupe nak gitau cemane nak buat kan? hahaha..
tu la masalah jadi manusia hover... heh.
haaa... bukak kat SINI ...
aku bukan taknak share sini..
tapi sebab pertama, belum buat lagi...
kedua sebab ni resepi orang, so kira ni kredit kat beliau la.. hihi...
keterujaan aku bila tengok gambar ni..
perghhhhhh.....




ni macam kat kedai wokkkk....
aku memang gagal tanpa bertanding part goreng tepung ni..
banyak kali cuba.. haritu buat dengan mak mentua pun tak jadi..
hahhahaha... takpe mak... lepas ni saya tau dah rahsia dia.. hihi...

ok. nak cari resepi lain..
eh. nak puasa ni kan?
uihhhh... tepat pada masanye aku jumpe menda-menda camni.. haha..
korang nak resepi ape?
meh aku carikan..
aku tengah super excited ni..
nyumssssss......




.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...