09 July 2012

PREGNANT KE DUA KALI . . .



Hmmmmm....... tajuk yang tak menggambarkan isi.. huhu...
Hari ni aku memang tersampuk Monday Blues laaa...
Lemaaaaaauuuuuuuuuu...............
eh. ok lah.. dah citer pasal mengandung kali kedua ni kan...
aku memang ade perancangan ke arah tu...
mesti la kan.. takkan anak sorang je..
siaaaaaaaannnnnnn Sakinah...
dah la dari dia 4 bulan lagi dia dah tunjuk yang dia memang suka baby & toddler..
kalau makcik2 tegur dia, harus dia wat donno..
ce kalau ade budak kecik.... dia yang hah kan dulu..
hmmmmm..........
eh. teruk la aku ni. selalu citer pasal sakinah aku gelak..
tapi harini tak mampu nak gelak.. hadoooooiiii... parah!

so, memang untuk anak kedua aku ngan en.sOmi rancang 2013..
eh. sebenarnye aku yang rancang macam tu.. en.sOmi ok je.. haha..
kiranya 2013 tu sakinah dah 2 tahun..
so, setiap anak jarak 2 tahun.. maka, sebelum 30 tahun InsyaAllah aku ade 3 orang anak...
waaaahhhh gitu ko merancang... haha..
takpe kan kita merancang.. sebab Allah yang menentukan..
dan sudah tentu perancangan Allah yang lebih sempurna...
jadi aku hanya berusaha... kikikiki....

best la ngandung.....
walaupun aku lemah lembik longlai le le le segala le...
tapi moment tu priceless!
best!
dapat pulak anak macam sakinah yang sempurna di mata hati aku seorang ibu...
aduhaaaiiii..... 10 orang pun boleh kot!
aku rela je.. rezeki Allah bagi... hahhahahaa...
makanya... tahun depan aku nak mula berusaha..
rancangan aku... adik sakinah lahir 2013 dan selepas raya...
pelissshhhh no no no nehiiiii mera nehiiiiii before raya...
hazab btol nak mengganti puasa...!!!!
eeerrrggggghhhhh....... mengganti puasa tahun lepas beranak sakinah ni pun aku ade lagi 5 hari! 5 hari tahu???????? pitam atau buat2 pitam pun masih tak berganjak.. 5 hari jugak! =_='

perancangannye lagi...
aku masih memilih PPUKM untuk bersalin..
cumanya berpantang aku nak cari confinement lady...
aku dah survey kat internet ade company yang sediakan servis tu..
siap uruskan kita dan anak from A to Z ...

hmmm... citer lelebih macam dah peknen je aku ni... haha...
tak salahkan merancang... tak kena bayar... kikikikikikikikikiki....

tata.



.

2 comments:

  1. kite pun target nak peknen 2013 sbb nyer masih terkenang2 moment menonggeng2 dlm labor room pastu kene tolak g OT.errrrr serammmmsssss.

    ReplyDelete
  2. good luck! yay! lepas ni sakinah ada adik!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...