24 February 2012

SINGGAH SEBENTAR #1

Assalamualaikum . . .

Pheww... *urutdada* ... lega harini bleh creat new post... dua tiga hari ni tak lepas2... dok la loading dari pagi sampai ke malam tak habeh2.. tekanan mak ok... so, harini nak post 2 3 entry yang tersangkut dalam draf.. tolong doakan internet harini sangat baik hati yehh...

Baru sampai ni... nak kuar balik nak gi beli bekpes.. tadi tak sempat.. kalau gi keje ngan en.sOmi memanglah takleh lambat seminit.. mesti semuaaaaaa pun tak sempat.. kalau aku yang handle sendiri pagi2 hantar sakinah gi umah baby sitter, kul bape kuar umah pun sempat.. hmmm... tapi sebenarnye tak leh salahkan dia pun.. memang en.sOmi kena masuk opis dia on time.. tak macam aku yang bleh lenggang-kangkung bawak sayong #tetiba.. haihhhh.... lapo! ok, pasni nak jumpa big bos.. 'boooossssss..... pagi ni saya tak beli bekpes untuk kita berdua.... saya kuar jap gi beli yehhh... tapau bos punye sekali...' pastu bos mesti jawab.. ' pegi la kaaaakkk....' *motip panggil aku kakak?* ahahahha... semua pun bos panggil 'kakak' and 'abang' ... macam kata bos kecik aku... bos ko paling muda kat sini sebab tu semuaaa pun dia panggil kakak ngan abang.. hahhahahaha.. bos aku sangat cool okeh... gelaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkk je 24/7.... sampai aku pun stress sebab semuaaaaaaaaaaaaaaa pun gelaaaaaaaaaaaakkkkkk jeeeeeeee...... grrrrrrrrrrrr........... bila aku tarik muka geram... lagi kuaaaaaaaaaaaaaattttttttttttt dia gelak hokeeehhhh.... ni aku kat bilik sebelah dia ni pun dok dengar dah dia mengekek2 kat dalam bilik.. pagi2 lagi dah gelak bergegar bangunan..  =D

ok. dah melalut. nak gi beli bekpes. daaaa ~~~


.


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...