04 April 2011

tetiba kan.... aku rasa macam ermm... ermm... malas mau blogging suda...

sebab? ntah. tetiba je. rasa macammm..... errhh... macam-macam la...

walaupun sebenarnye dari semalam hati ni berkobar-kobar nak poyo kepochi betapa nebesnye aku semalam tengok kekasih hatiku sepanjang hayat nyanyi kat abpbh.. terfeeling-feeling beliau nyanyi kat aku.. wahhhhhh..... pagi-pagi ni terus search gambo dia tau... wakakakkakaka....

tapiiiii............. dari sudut hati yang lagi satu... aku rase memang dah malas nak blog. adakah sebab kata-kata itu? apakah?? hurrmmm....

sudahhhhhh........... berenti kau mardhiyyah !! mau main teka-teki plakkk..... macam ade orang nak layan ko jerrr.... huh. tade orang heran kot ko blog ke tidak. huahahhahaha....

ok. lah.... nak gi bawak diri... seb bek ada kekasih hatiku sepanjang hayat jadi peneman pengubat rindu dikala hati tetiba terbahagi lapan...

siapa??

en.sOmi??

eh, tu lain lah...

ni kekasih gelap...

siapa??

hurmmm... poyo tak aku?

dalam pada tamo blog lagi tapi mau ngada-ngada lagi... hak! hak! hak!

grrrrrrr...................... aku tak suka perasaan ni!!!!!!!!!!!!

penat la nak pikir pasal orang jerrrrr................ hati aku macamana?????

sape yang nak pikir??  grrrrr ........ !!!!!!

=_='

ok. bye.





eh. lupe.



nak tayang gambo kekasih hatiku sepanjang hayat.




^_^   tetiba boleh senyum... tiheee....



_

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...