28 September 2012

REZEKI TAK DIDUGA....WALAUPUN.........



gituuu tajuk dia kan......
hahaha.... kehendak tu memang dah lamaaaa sangatttt....
tapi pembelian ditangguhkan atas alasan ada lagi keperluan lebih penting...
hmmmm....ntah la...yang penting sekarang tengah terkial kial tapi gigih nak jugak update guna mendalah ni..hahaha...

dah ni pun hazab nak menaip...
kalo orang tengok, mesti puji sebab kemain tekun lagi mengadap..hahahahahaha......... ok la, cukup setakat ni...
nak explore sambil sunyum sunyum bahagia.....

ohhh....tima kasih yang teramat kat on.s0mi sebab bagi beli...
to penjual, tima kasih sebab tak jual kat orang lain..haha...

and ofkos to Allah.....kubersyukur dengan rezekimu... ^_^


video




my insta : dhiyaz1986

*dhiyaz86 takleh pakai sebab tadi cetek ilmu..hahaha.....

.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...