03 August 2012

BURGER BAKAR ABANG BURN





Menu berbuka 10 ramadhan...

popia basah.. popia goreng.. karipap.. anggur.. bubur lambuk..
dan
burger bakar supremo abang burn



ni mms ayah anta...
'kena Q'  <-- mesej ayah
hihihihihihi...

*ehem*
beger ni ayah anta kat umah...
beger ngan bubur lambuk masjid..
daaaaappppp

ai lerve yu ayah!!
lenkali anta lagi yeh..
>_<


burn supremo (ayam)


bawah sekali tu bawang rangup..
tengah isi ayam rangup..
atas, cendawan rangup..

krap.. krup.. kraaaappp...
nyumssssssss

rasa dia....
sedap!
penat mengunyah.. haha..
berbuka makan beger je..
sudah cukup kenyang melayang-layang
siyes. sedap!!!!


tapi.......
 sekadar merasa sekali je la...
repeat tak kot..
sebab
bila dah makan dua kali beger bakar ni..
kutahu yang memang bukan taste aku beger bakar..
ritu pun dah try yang KL Burger Bakar cawangan Langat..
beza ngan Burger Abg Burn..
Burger Abg Burn kering.. pastu daging ayam tu ialah 'daging'..
KL Burger Bakar daging dia macam beger biasa tapi resepi sendiri..
tebal dan takde la umphhh sangat..
eh.
tu citarasa aku la..
sebab kawan aku kata sedap. huhu...

bagi aku..
sedap lagi otai beger kat cimb kajang tu..
hahhahaha..
tak pun, beger abg man kat depan flat tu..
nyuuuummmmmsssss...

eh.
tapi.. ia tetap sedap tahu!
teringat-ingat cendawan sama bawang rangup tu..
cuma daging ayam yang aku dapat agak 'overcooked'.. so, pepaham je lah..
hihihihihi...


Kesimpulannye,
 kalau nak bandingkan dedua beger tu.. 
aku suka beger Abg Burn..
sebab.. 
at least bleh ratah satu per satu..
kalau offer lagi beger abg burn, mungkin ku request asing-asing..
heh!
kalau KLBB tu macam beger biasa tapi tebal..
tapi tak sedap macam beger biasa..
haaaa... cakap pun pusing-pusing


biasalah... puasa kan...
huhihuhihuhihuhihuhiiiiiiiii.................



eh.
tetiba.
kari ayam sedap.
aku berani kata sedap masakan kali ni sebab en.sOmi makan banyak kali..
walaupun tak puji, tapi aku perasan sendiri..
ikut sukahati....
lalallalala ~




.

2 comments:

  1. owwhh siap delivery lagi tue...actually ayah nak beli NOT BAD LA GRILL kat taman mesra tapi tutup... siap tepon abang tanya kat maner ade burger bakar lagi... nasib baik ade kat sungai ramal junction...

    ReplyDelete
  2. hi..cakap pasal burger bakar abang burn nih, saya baru jer gi makan kat branch dia di Johor Bahru. Best dan cepat!
    Pics dah upload so kalu sudi jenguk la yer blog saya di www.blogmakanbest.blogspot.com topik dalam ni semua pasal makan, makan dan makan jerrrr 100%! takde topik lain :)
    Dan.....kalu sudi (jugak) follow la yer blog saya nih TQ

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...