17 April 2012

IKLAN NUFFNANG

Iklan jap yehhh....
sementara tengah siapkan next entry...
hikhikhik...
sila percaya dengan kerajinanku..
so, harini ai rajin terjah blog orang lain...
eh.. sebelum ni lagi rajin.. sebab tu blog sendiri terabai..
muahahhahaha...
aku suka baca blog orang bila takde idea..
end up.. masa habis bace blog orang je.. kih kih kih..
dulu aku penah citer yang aku kalau dah suka blog orang tu..
aku memang akan khatamkan seboleh-bolehnye semua entry orang tu...
dari mula dia blogging..
ngeh ngeh ngeh
best wohh..
ni sekarang tengah khatam blog kak peej, RM ngan jiji..
blog yang wajib baca of caos la yang aku follow kan..
tapi ade gak blog yang aku tak follow tapi wajib baca
sebab
aku tak tau cemane nak solve problem blog aku yang tak bleh view follower
dan aku pun tak bleh view follower orang lain
grrrrrrrr...........
ade sape yang boleh tolong??
ehh.. lagi satu kalau boleh tolong ajar aku cara nak buat
bagi comment yang orang comment kat entry kita tu kita baca dulu
then kita approve, baru publish..
sekarang ni, bila comment terus appear..
hmmmm....
tolong ajar boleh??


eh. tajuk pasal iklan nuffnang kan?
ngahahahahhahahaha...
ni lah akibat 2 minggu tak membebel..
sekali membebel semuaaaaaaaaaaaaaa pun nak bebelllllllllll..........

oh. ok. patah balik citer pasal iklan nuffnang..
jemput la korang klik-klik kat iklan tu yehh...
aku pun suka klik.. sebab sejak bermenjak-menjak ni..
banyak btol iklan best...
semua pon ade..
kasut hishop tu asyiklah buat promo
geram aku! terbeliak jik mata aku dok pilih kasut..
ngeh!
tu yang Nivea tu.. korang gi la klik sesatu gambo dalam bulat2 tu..
bleh tengok video kebabom blogger pasal ubat keti
sumpah aku terpengaruh
muahahahhaha...
paling aku suka video hanis zalikha (nak tengok gi cari gambo bulat2 dalam iklan tu yeh)
memang terus aku konfiden tengok video dia
lagi iklan ape lagi yeh..
ohh.. semalam iklan keta honda pun ade..
bleh la klik nak cuci mata..
best btol keta tu..
hijaaaaaaauuuuuu....... pojaan hatiku....
alangkah indahnya hidupku kalau tetiba dapat adiah keta honda tu..
pergghhhhh..... *lap air liur*
yang milk a deal tu jangan cakap la....
terkebil2 je aku cuci mata...
pastu dok congak duit kat mane lagi yang terselit...
muahahhahahahhha....
oklah nak sambung cuci mata...
cuci mata dulu...
pastu niat dalam hati..
pastu berkenan baru beli...
tak berkenan tengok yang lain plak lagi...

kikikikikiki....



.

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...