15 September 2011

TAKNAK TIDO

Gambar malam semalam..


selalu lepas mandi sakinah akan senang tido sebab dah selesa kan...tapi semalam dia nak berjaga.,memula tu tido gak tapi kejap je..dalam sejam lepas tu bangun..aku susukan sket pastu dia macam layu layu nak tido tapi tak tido pun...bila didodoi,nanges..bila didukung pun nanges..so, tukar pampers sebab kot kot dia tak selesa..siap tuam lagi..dah tukar, dodoi balik kasi tidur..tamau jugaaakkk...adoi laaa anak oiii...

aku dah lenguh tangan, aku letak je atas tilam dia..tengok dia tak nanges, aku biar je tengok dari jauh..sebab penah gak bila biar macam tu tengok tengok dah lena..huhu..

tapi kali ni tidok yerrr....siap bulat segar bugar je mata dia...nguap sket pun tak...syiok je tengok tv...dah lamaaaa lepas tu, barulah uu ek uu ek..gelisah.dah boring la tu..memang saje kitorang biar dia sensorang layan diri pun...hahahahaha...

Bila dah uu ek uu ek tanpa henti barulah ayah dia gi menjenguk...aku perati dari jauh je..(curi masa untuk rehat.huhu..) sekali nampak je ayah diaaa...terus cargas!dengan kaki, tangan, badan, semua abes tergoyang goyang...lagi kuat la suara dia...beria ia je nyembang...agak kalau sakinah boleh cakap betul betul mesti dia kata "ayaahh...bawak la sakinah dengan ibu keluar umaahh...nak jalan jalan...nak shoppinggg..."


huahahahahahahahahahaha....

Sent from my Nokia smartphone

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...