19 September 2011

MEMANDU | TESCO

Hasilnye... *ade lagi barang lain.


Harini kan...ai dh 60 hari tidak memandu taww...dan akhirnye pagi ini ai mula memandu..perghh...gian lame dah nak pegang stereng,oii sungguhlah nebes! huahaha..rase macam terhoyong hayang je drive tadi..selowww plak tu...hahaha..nasibla kepada mereka yang disekeliling...aku perasan time drive tadi aku macam kekok (maybe sebab dah lama tak drive) dan tak yakin (sebab tu tak berani nak laju). ohh aku kena paksa diri aku buat balik semua benda yang aku selalu buat dulu..kalau tak,asyik rase diri ni dalam pantang je..itu tak boleh,ini tak boleh..lemah!! Aku kena dapatkan balik semangat!

Huisshh...ape ke terok benor kamu ni mardhiyyah oii....aduhai...korang doakan aku berjaya yeh!


Tadi sebenarnye gi tesco je..kul 8.30pg kau aku dah nyebok kat sana..hahaha.curi masa gi cari barang sket ngan bju sakinah...aku memang nak cari baju tido dia yang jaring jaring..yang ada tu satu je..tu pun saiz S. Dah muat muat je sekarang ni..tu yang alang alang nak cari tambah,aku amik saiz M terus.kalau ikut saiz nombor,aku amik saiz 14..memilih baju adalah memeningkan..kalau boleh asal berkenan je,terus masuk dalam troli..asal bila tengok, terus cari saiz 3-6m / 0-6m / M.. Bila ade je terus masuk troli tanpa cari harga.skali nak bayar terus termenung dan pura pura pitam.hahahahahahahahaha...


Mane anak aku.???

aku kat kajang sekarang ni..kembali ke rumah mak setalah mencabar diri nak hidup jage anak sendiri di rumah sendiri....keputusannye, aku berjaya 4 hari dan hari ke 5 aku demam!hahaha...ok la tu kann...lagipun hari ke 3 dan ke 4 tu baby sakinah meragam sket..takmau tido.kalau tido pun kejap dan mahu hanya dalam pangkuan..siang dan malam!sampai bengkak lengan dan bahu aku..huhuhu..tu yang den lomah tu.seb bek mak dokat.setengah jam je aku dah boleh terpacak depan pagar umah mak dah.hahahahahaha...

Eh.ok sakinah dah bgun.

Bai.


Sent from my Nokia smartphone

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...