16 April 2012

NUR SAKINAH | POOL TIME !!!


Lokasi : Swimming Pool INSTUN



ni kira first time kitorang rendam sakinah dalam pool..
memula macam takde feel... tak gerak2 pun bila kita rendam tu..
tengooookkkk je air tuuu...


lelama aku amik tangan dia bagi tepuk2 air...
barulah dia eksaited !!


siap nak baring ko.....
tapi aku rasa kalau aku lepaskan kat swimming instructor macam BELLA si anak dr.SMS tu, mesti bleh jadi camtu gak... (TENGOK SINI & SINI) sebab time aku pegang sakinah tu, rasa dia terapung.. cuma aku je tak berani nak lepaskan sebab takde guide kan...



sakinah tu mesti tengah pelik...
kenapa dia takboleh 'pegang' air tu... muahahahhaha....

tau tak.. aku dok pegang sakinah macam ni.. makin lama makin la dia menunduk... macam pro sangat nak berenang.. rupenyeeeeee... dia dok sedap sedot air tu! grrrrrrr.... seb bek cepat sedar..  +___________+


lelama aku tak larat nak pegang.. aku letak dalam pelampung ni...
tapi asyiklah menyeget sebab nak tepuk2 air... huhu..


semangat ok sakinahhhh.... tak hiraukan orang keliling... tau nak tepuk2 percik2 air je...
dah muka serius tak senyum2... =_=


itu diaaaa.... penghibur sakinah dah datang..!!!

darwisyah and family a.k.a sepupu tersayang.. huahahahah..



asal nampak abg darwisy je mesti nak tepuk2 usik2 orang tu..
yang si abg redha jeeeerrr.... tak marah sikit pun adik wat ape..
ce kalau kita yang wat macam tu.. mesti kena marah balik. kah kah kah...
good brother.... sayang adik sampai bebila yeh...

ehhh... ade time memandi tu darwisy ade bisik... dia kata..
mummy....... nak adik...
eh? okk... mummy darwisy sila take note yehh...


besar gini sakinah main tepuk2 air je la dulu yehh...


dah beso baru bleh jadi macam abg darwisy.. renang2 di tengah kolam..


nak main slide ni pun boleh
tapi tunggu dah boleh jalan la... huhu..


cian sakinah, mandi pakai baju cotton je.. huk huk huk
nanti ibu belikan baju berenang yehh..
pastu asal balik slim je kita rendam rendaman okeh!!


see... abg darwisy very the sayang the adik...
bila cakap.. 'darwisy cepat pelok adik nak amik gambo'
lelaju je darwisy membuat muka sopan dan amik gambo.. padahaaaallll...
huahahhahahahahha...


anak2 bersama apak2 mereka...
mak2 dok tepi jadi pom pom girl je.. hik hik hik..


muka takde feel
miahahhahahahahhahha...


hasil daripada mandi kolam ni.. sakinah sekarang adalah mencabar untuk dimandikan..
sekian.



.

1 comment:

  1. whoaaa....nampak teruja betul la sakinah yea.... tapi apasal dahi dia tue... cam bengkak jeee

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...